Case social media management + creatie

Bistro de Leckernij

Doelen

Continuïteit

Voor gasten die voor het eerst of al eerder Bistro de Leckernij hebben bezocht creëren we hoge kwaliteit content waardoor we top of mind blijven.

Sfeer en persoonlijkheid

In een kleinschalig familierestaurant is sfeer en persoonlijkheid erg belangrijk. We vinden het leuk als gasten het personeel kennen en andersom.

stimuleren

Doormiddel van aantrekkelijke content en acties stimuleren we onze volgers om het restaurant te bezoeken.

Honger

We laten onze volgers zin krijgen in het eten. Proeven doe je met al uw zintuigen.

Over Bistro de Leckernij

Adri van Wanrooij begon op 7 december 1998 Bistro de Leckernij in Kaatsheuvel vanuit zijn passie voor eten en de Franse keuken. De Bistro, die 7 dagen in de week geopend is, staat bekend om zijn uitgebreide kaart met klassieke en tegelijkertijd vernieuwde bistro gerechten

Visuele identiteit op facebook

Facebook is een krachtige manier om top of mind te blijven bij huidige klanten. Vrijwel iedereen is lid van Facebook.

Aftermovie 20 jarig bestaan

Video is een mooie manier om terug te blikken en vooruit te kijken. Voor het 20 jarig bestaan van Bistro de Leckernij hebben we een aftermovie gemaakt. Hierin vertellen de eigenaren hoe de Bistro is ontstaan en waarom het is hoe het nu is. Persoonlijkheid is erg belangrijk in het restaurant. We hebben er daarom voor gekozen om de eigenaren op camera te laten vertellen.

Foto's gerechten

Proeven doet u met al uw zintuigen. Zien is daar één van. Via deze foto’s willen we potentiële gaste hongerig maken.

Voorstellen van personeel

Persoonlijkheid is bij Bistro de Leckernij erg belangrijk. Daarom stellen we het personeel voor aan de volgers van via de Facebook pagina van de Bistro de Leckernij. 

Resultaten

Meer interactie

Door middel van hoge kwaliteit content, afgestemd op de doelgroep, kunnen we beter zien wat de wensen zijn van de doelgroep. 

Meer Likes

Door middel van hoge kwaliteit content, afgestemd op de doelgroep, worden de posts meer geliket, gedeeld en worden er neer reacties geplaatst. 

Meer inzicht

Door middel van de statistieken kunnen we in kaart brengen wie onze online doelgroep is en welke posts aanslaan bij het publiek. Hierop kunnen de volgende posts worden afgestemd. 

“ Fijn dat iemand die er meer verstand van heeft, het reclame maken via social media van mijn restaurant, overneemt.”
Celine
Mede-eigenaar Bistro de Leckernij

Contact

Neem vrijblijvend contact met ons op. Graag bespreken we onder genot van een kopje koffie (of thee) waar we mee kunnen helpen.

Adres gegevens

Sanders Media Creations
Zuiderkruisweg 1
5015 TB Tilburg
Unit 3 & 4

Mail ons: Info@sandersmediacreations.nl

Bel ons: 0644369612